رضایت مشتری جزء اولویتهای اصلی و سیاست کاری فروشگاه روچ وان است و وقتی از رضایت مشتری صحبت میکنیم پس میخواهیم شما عزیزان سفارشهای خود را در شرایط مطلوب و مورد انتظارتان دریافت کنید اما گاهی مشتری بنا به هر دلیلی خواستار مرجوع کردن و تعویض محصولی که سفارش داده است را دارد.
ما در اینجا سعی کردهایم خلاصهوار و کوتاه به تمام مواردی که لازم است بدانید اشاره کنیم تا زمان زیادی از شما نگیرد و ما برعکس بعضی از سایتها تصمیم نداریم که با این صفحه بگوییم که اینجا و آنجا گفته بودیم خواهشاً با دقت همه موارد را بخوانید تا بعداً با هیچ مشکل مواجه نشوید.
آیا میتوانم محصول را تعویض کنم؟
بله، تمامی محصولات موجود در وبسایت روچ وان قابلیت تعویض را دارند درصورتی که شامل موارد زیر باشند:
- وجود نقص و ایراد در کالای خریداری شده (مثل ایراد در دوخت)
- عدم مطابقت محصول سفارش داده شده با محصول دریافتی (از لحاظ طرح، رنگ و سایر موارد)
- مناسب نبودن سایز و اندازه محصول دریافتی
توجه: زمان در نظر گرفته شده برای تعویض کالا ۷ روز (بعلاوه روزهای تعطیل) از زمان ارسال است.
توجه: در نظر داشته باشید که در صورت عدم تطابق محصول سفارش داده شده با اطلاعات وبسایت و یا نقص کالا تنها ۲۴ ساعت پس از تحویل فرصت دارید و لازم است از طریق تماس تلفنی با شماره ۰۹۰۳۱۴۰۴۵۲۶ فرمایید.
توجه: در صورتی که از کد ۱۰۰ درصدی تخفیف در فاکتور مرجوعی استفاده شده باشد، امکان حفظ تخفیف برای خرید جایگزین وجود ندارد.
چطوری محصول را برگشت یا مرجوع کنم؟
تمامی محصولات موجود در وبسایت روچ وان قابلیت برگشت را دارند درصورتی که شامل موارد زیر باشند:
- مغایرت محصول با توضیحات، مشخصات و ویژگی آن
- عدم مطابقت محصول سفارش داده شده با محصول دریافتی
توجه: زمان در نظر گرفته شده برای برگشت کالا ۷ روز (بعلاوه روزهای تعطیل) از زمان ارسال است.
توجه: در صورت برگشت کالا هزینه ارسال و بستهبندی از مبلغ پرداختی کسر میگردد همچنین لازم است بدانید که درصورتی که مشکل و ایراد از طرف فروشگاه روچ وان بود، هزینه پست با ماست.
توجه: زمان برگشت کالا درصورتیکه موقع خرید از کارت هدیه و کد تخفیف هدیه استفاده کرده باشید، مبلغ آن بهصورت بن در حساب کاربری برای خریدهای بعدی محفوظ خواهد ماند.
در چه حالتی محصول غیرقابل برگشت یا تعویض است؟
در موارد زیر فروشگاه ما از دریافت محصول برای تعویض و برگشت آن معذور و غیرقابل پذیرش است:
- کارت هدیه فروشگاه روچ وان
- موردپسند نبودن کالای دریافتی (حتماً به توضیحات و تصاویر محصول دقت کنید)
- اگر محصول آسیب صدمهای دیده باشد (هنگام دریافت از مأمور پست، بسته را باز و وضعیت آن را بررسی کنید)
- محصولاتی مثل کراوات بو گرفته باشند، چروک شده باشند و لکه یا کثیفی بر روی آنها باشد.
توجه: در موارد بالا فروشگاه روچ وان هیچگونه تضمینی برای برگشت و تعویض محصول ندارد و در صورت برگشت کالا هزینه رفت و برگشت بر عهده مشتری خواهد بود.
کالاهای قابل برگشت یا تعویض را چگونه ارسال کنم؟
در صورتی که قصد برگشت یا تعویض محصولی را دارید، حتماً شرایط برگشت و تعویض را بخوانید و اگر محصولی این شرایط را داشت بعداً اقدام کنید وگرنه با عرض شرمندگی درخواست شما غیرقابل قبول است. حال برای ارسال کالا برای مجموعه روچ وان باید به چند نکته توجه کنید:
- حتماً قبل از ارسال کالا با فروشگاه تماس بگیرید و با تیم فروش ما علت تصمیم خود را در میان بزارید.
- در زمان ارسال کالای خریداری شده مطمئن شوید که کالا در بستهبندی ویژه خود شامل جعبه روچ وان (همانگونه که دریافت کردهاید) قرار داشته، ارسال شود در غیر این صورت قابل قبول نیست.
- لازم است که تاریخ برگشت با تاریخ درخواست مرجوعی یکی باشد.
- در تمامی کالاها، اتیکت کالا باید سالم باشد و در صورت جدا شدن یا مخدوش شدن تگها، کالای خریداری شده قابل استرداد و تعویض نیست.
- نبود ایراد ظاهری در کالا (به طوری که کالا به صورت نو باقی مانده باشد)
- طبق آییننامه اجرایی بندهای ۳۸ و ۴۲ قانون تجارت الکترونیک، کالاهایی که بهوسیله خریدار تغییری در آنها رخ داده باشد که شامل شخصیسازی یا سفارشیسازی شدن میشود، قابلیت تعویض یا مرجوع نخواهند داشت.
و در آخر کلیه موارد فوق بایستی به تائید کارشناس کنترل کیفیت و سلامت کالا در فروشگاه روچ وان برسد تا بعد از تأیید قابلیت برگشت یا تعویض امکانپذیر باشد که به همین دلیل از شما خواهش داریم قبل از برگشت یا تعویض محصول با ما تماس بگیرید.
چگونه درخواست بازگرداندن یا مرجوعی کالا را ثبت کنم؟!
ابتدا لازم که وارد پروفایل خود در سایت روچ وان شوید و بعد گزینه درخواست مرجوعی کالا را انتخاب کنید و اطلاعات لازم را وارد کنید و همینطور به ما از طریق تماس تلفنی اطلاع دهید.
حالا بعد از انجام موارد بالا برای ورود به بخش مرجوعی کالا کافی است مراحل زیر را انجام دهید:
وارد پروفایل خود شوید ← درخواست مرجوعی ← سفارش موردنظر خود را انتخاب کنید ← انتخاب کالایی که قصد مرجوع کردن آن رادارید و سپس ثبت علت مرجوعی ← تأیید و ادامه ← انتخاب آدرس:
در انتها تأیید و ادامه را انتخاب کرده و پس از بررسی مجدد اطلاعات واردشده از طریق گزینه ثبت، درخواست مرجوع کالا خود را نهایی کنید.
بعد از انجام مراحل بالا لازم است که شما به دفاتر پستی مراجعه کنید و حتماً محصول را با پست پیشتاز بفرستید همچنین اگر ساکن کرمان هستید میتوانید حضوری به ما مراجعه کنید. پس چنانچه قصد برگشت دارید، در حداقلترین زمان ممکن پس از دریافت کالا اقدام نمایید تا این روال بدون هیچگونه مشکلی از سمت تیم فروش ما صورت پذیرد.
توجه: درصورتیکه کالای برگشت داده شده در سفارشی باشد که در آن سفارش هدیه، کوپن تخفیف و… به مشتری تعلق گرفته باشد، مبلغ تخفیف، هزینه پست و بستهبندی از مبلغ کل کسر و مابقی مبلغ استرداد میشود.
توجه: در صورتی که سفارش مرجوعی با کارت دیجیتال خریداری شده باشد، امکان عودت وجه وجود ندارد و مبلغ آن به کیف پول شما اضافه میشود.
کالای خود را به چه آدرسی ارسال کنم؟
برای تعویض یا برگشت سفارش میتوانید محصول را به آدرس زیر ارسال کنید اما قبل از آن حتماً تماس بگیرید:
آدرس: کرمان – بلوار جمهوری اسلامی – بلوار فارابی – نبش کوچه ۲ – فروشگاه روچ وان
شماره تلفن: ۰۹۰۳۱۴۰۴۵۲۶
کدپستی: ۷۶۱۸۷۳۸۶۳۸
تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده را برگشت دهم؟
با احتساب روزهای تعطیل شما ۷ روز از زمان خرید فرصت دارید تا محصول خریداریشده را تعویض یا برگشت دهید.
بعد از ارسال کالا چه اتفاقی خواهد افتاد؟
پس از دریافت کالا توسط روچ وان، سلامت کالای ارسالی توسط کارشناسان کنترل کیفیت فروشگاه موردبررسی قرارگرفته و در صورت داشتن شرایط لازم در اولین فرصت با مشتری تماس گرفته و جهت برگشت بهصورت اعتبار کیف پول یا تعویض یا عودت وجه پرداختی راهنماییهای لازم ارائه میشود.
در تماس تلفنی اگر درخواست مرجوعی داده باشید علت آن را از شما میپرسند و اگر درخواست تعویض داده باشید اطلاعات لازم را از شما برای جایگزین کردن محصول میگیرند.
توجه: اگر کالای مرجوعی مورد تائید کارشناسان ما قرار نگیرد مثلاً در شرایط اولیه نباشد و یا آسیبی دیده باشد، تیم فروش ما این محصول را با هماهنگی قبلی برای شما برمیگردانند.
توجه: درصورتیکه مشتریان درخواست برگشت وجه را داشته باشند، پس از بررسی کالا فروشگاه روچ وان طی 72 ساعت کاری مبلغ را به حساب مشتری واریز خواهد شد (لازم به توضیح است که هزینه ارسال اولیه از مبلغ کل کسر خواهد شد).
سؤالات پر تکرار شما:
اگر کالایی که خریدم در حملونقل آسیب ببیند چگونه از خدمات پس از خرید استفاده کنم؟
اگر محصول شما در طی پروسه ارسال آسیب دیده باشد، شما باید دریافت آن از مأمور پست خودداری کنید و مشکل را به او بگویید تا محصول برای ما برگشت بخورد و ما دوباره برای شما محصول را ارسال کنیم.
چند بار امکان تعویض یا برگشت یک محصول را دارم؟
شما میتوانید تا دو بار در یک سفارش یک محصول را تعویض و یک بار آن را برگشت دهید.
برگشت وجه در صورت مرجوعی کالا چه زمانی به حسابم برمیگردد؟
اگر محصول شامل شرایط برگشت شود؛ بعد از تأیید کالای برگشتی توسط تیم ما مبلغ حداکثر طی ۷۲ ساعت با حساب دریافتی از سمت شما برمیگردد.
راههای ارتباط با خدمات پس از خرید فروشگاه روچ وان:
آدرس: کرمان – بلوار جمهوری اسلامی – بلوار فارابی – نبش کوچه ۲ – فروشگاه روچ وان
شماره تلفن: ۰۹۰۳۱۴۰۴۵۲۶ – ۰۳۴۳۲۱۲۲۷۷۳